اصلا چرا باید به کسی هدیه بدهیم؟

تاریخ هدیه دادن به مدت ها قبل حتی دوران غار نشینی برمی گردد.یعنی حتی قبل تر از آن هم شامپانزه ها به یکدیگر هدیه میدادند تا بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند.واضح است در ذات همه ما تمایل به دریافت هدیه و تا حدودی دادن هدیه وجود دارد.

قدیم تر ها برای نشان دادن عشق و محبت به هم و یا برای به رخ کشیدن بخشندگی و توانایی تامین زندگی هدیه میدادند و هر چه شخص داراتر بود هدیه سنگین تری هم میداد.این روزها هنوز هم هدیه دادن بخش جدانشدنی از مردم است و در مناسبت ها و جشن های مختلف(هدیه بمناسبت اعیاد،هدیه بمناسبت سالگرد،هدیه بمناسبت تقدیر و تشکر و...)برای برقراری ارتباط و نشان دادن احساسات هدیه میدهند و میگیرند.اما همواره در طول تاریخ انتخاب هدیه دشوارترین بخش آن بوده و هست.

دو نکته مهم در هدیه دادن:

1-پول را بعنوان هدیه به کسی ندهید.

پول دادن یعنی من کم ترین زمان را هم برای تو نگذاشته ام و حتی علاقه مندی های تو را هم نمیشناسم.

2-خلاق باشید و با کمترین هزینه بیشترین ارزش را خلق کنید.

کادوی خلاقانه دادن یعنی من علاقه تو را می شناسم و میدانم چه چیزی خوشحالت میکند.یک تصویر خاص با خاطره مشترک که تبدیل به پلاک طلا شود یک انتخاب خلاقانه برای هر فرد است.

چطور به کودکان هدیه بدهیم؟

شاید خود ما از قربانیان هدیه نامربوط مثل پارچ و لیوان در جشن تولد کودکی مان باشیم و حس ناخوشایند دریافت پتو یا پارچ را با چشم دیده ایم.بنابراین با دیگر کودکان این رفتار را نکنیم.این روزها طلاهای کودکانه با قیمت های معقول که خاطره خوشی از دریافت هدیه را ایجاد کند در دسترس همگان است.کافی ست چند مدل را بررسی و انتخاب کنید و برق نگاه کودک در لحظه دریافت هدیه را به چشم ببینید.

انتخاب هدیه برای خانم ها واقعا سخت نیست!!!!

بدون شک زن ها از دریافت هدیه طلا خوشحال می شوند.حتی اگر کودک باشند یا یک جوان پر شر و شور یا یک مادر خانه دار.مهم رنگ طلایی طلاست که آنها عاشقش هستند.بنابراین کافی ست بر اساس بودجه خودتان یک سبک کار خاص انتخاب کنید و مهر خود را به دل خانم ها بیاندازید.

آیا برای مردان هم طلا به عنوان هدیه ،کادوی مناسبی ست؟

بر خلاف خانم ها، هر چه هدیه مرد کاربردی تر باشد بنابراین جذاب تر و مورد پسند تر خواهد بود.آقایان از دکوری بعنوان هدیه استقبال نمیکنند اما یک جاسوییچی با طرح طلا نماد جذابیت و شیک پوشی خواهد بود.بد نیست به صفحه طلاهای کاربردی آقایان سر بزنید تا ببینید روحیات آقای مورد نظر شما با کدامیک از آنها جور در میآید.

حالا که طلا را انتخاب کردید باید به این موارد ذهنی هم پاسخ بدهید .

آیا استفاده از طلا برای آقایان ضرر دارد؟

طلا خاصیت القایی دارد و میتواند تاثیر منفی روی پوست و خون آقایان داشته باشد.اینطور که به نظر می رسد استفاده از طلا باعث ایجاد غلظت خون در آقایان شده و تعادل بین گلبول های سفید و قرمز خون را از بین میبرد.البته در حالتی که مستقیم با پوست بدن در ارتباط باشد و برای مدت زمان طولانی استفاده شود.

طلا برای همه ما مفید است یا ضرر دارد؟

طلا از قدیم ها خاصیت درمانی داشت و پزشکانی مثل ابوعلی سینا و ابوریحان بیرونی هم به این نکته اذعان داشتند.

طلا برای کاهش تب فرد بیمار تاثیر گذار است.

اگر طلا را روی زخم بگذارید زودتر ترمیم پیدا میکند.

برای کاهش درد در ناحیه متورم هم مفید است.

اگر درگیر آرتروز هستید برای کاهش علایم آویختن زنجیر طلا به گردن گزینه مناسبی است.

در طب سنتی چینی برای تاثیرگذاری بیشتر از سوزن هایی با نوک طلا استفاده میکنند.

برای کاهش ترس و به هوش آمدن فرد غشی نوشیدن آبی که در آن طلا انداخته شده باشد گزینه مناسبی ست.

حالا وقت تصمیم نهایی برای خرید است.شک نکنید و انتخاب کنید.اگر در خصوص خرید نیاز به مشاوره داشتید ما همواره پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

فروشگاه طلاباران